تزریق مستقیم بنزین یا GDI در موتورهای احتراق داخلی، یک گونه متفاوت از تزریق سوخت می باشد که در موتورهای مدرن دو زمانه و چهار زمانه بنزینی استفاده شده است. در موتورهای GDI، بنزین تحت فشار بالا قرار داد
سلولها از هيدروژن و اکسيژن الکتريسيته توليد و تنها بخار آب ساتع مي کنند. مشکل اصلي سلولهاي سوختي هيدروژني ، ذخيره و توزيع هيدروژن است. هيدروژن، گازي با دانسيته انرژي زياد نيست؛ يعني در مقايسه با يک س
تولید برق در خودرو به دلیل مکانیزم خاص عملکردی پلاتین و خازن دلکوست . در یک کویل ساده در زمانی که پلاتین بسته است جریان از مسیر کویل اولیه و پلاتین عبور کرده و به بدنه می رسد . این عمل موجب شارژ شدن
ترمز سرامیکی(به انگلیسی: Ceramic Brake) برای اولین بار در اوایل ۱۹۹۰ ظهور پیدا کرد . بعضی از تولید کنندگانِ وسایل نقلیه شروع به استفاده از لنت هایِ سرامیک به جای لنت های مرسومِ نیمه فلزی کردند تا پاسخ
در سال 1940 كارخانه جنرال موتور جعبه دنده هيدراماتيك را براي اولين بار در اتومبيل اولد زموبيل به كار برد . اين طراحي اولين بار در اتومبيل اولدزموبيل به كار برد . اين طراحي اولين كاربرد كلاچ هاي هيدرول
روشهاي گوناگوني براي انتقال نيروي راننده به ترمزها وجود دارد که در زير به آنها اشاره مي کنيم : ميله بندي مکانيکي (Solid bar connection operated ) در اين نوع عملگرها بين پدال ترمز و کفشک ترمز ي
چرا در سيستم تعويض دنده دستي دنده عقب صداي متفاوتي ايجاد مى كند؟ سيستم هاي انتقال قدرت دستي بيشتر از دنده هاي مارپيچ استفاده مى كنند. اما دنده عقب به دليل موقعيت خاص خود نياز به نوع ديگري از چرخ د
2013 © Tototagate. ALL Rights Reserved.